divendres, 19 de febrer del 2010

Microrelats


ELLA, PRESONERA

... I ell va entrar a la habitació, estava plena d'homes amb ametralladores. Ella estava allà, asseguda en una cadira i envoltada de guàrdies. Ell, sense fer soroll, es va anar apropant lentament pels conductes, fins que va estar sobre d'ella, llavors ell va baixar i els va liquidar tots, amb el temps just per emportar-se-la.


EL LLADRE FAMILIAR

...Quan vaig tornar a casa, tot era molt diferent. Tot estava desendreçat i canviat de lloc; vaig voler trobar algú per allà, però no hi havia ningú. Tanmateix al pom de la porta hi havia una ditada. Com havia estudiat per policia, la vaig voler identificar a l'ordinador. Al cap d'unes hores vaig veure que el desordre l'havia causat el meu pare! Vaig anar a casa i vaig descobrir que ell em volia robar.


LA CATÀSTROFE DEL MÓN

...Tot estava destruït, les cases, la gent morta, i la pudor que feien. Era l’ambient que tenia Haití, un dels pobles més pobres d’Amèrica.
Moltes persones d’arreu del món han anat a salvar la gent d’allà, gent d'Europa i d’Àsia, i naturalment d’Amèrica. Sort que a Hawai, que és on visc jo, no passen aquestes coses...

Marcel Pajuelo, 2n A

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada