dimecres, 24 de febrer del 2010

Més micros


UN DIA GENIAL
Era un diumenge per la tarda, estàvem al parc. Feia una mica de fred, però ens divertíem. Justament aquell dia era carnaval, i la meva amiga va portar merengue. En va portar perquè el tastés ja que mai no els havia provat; no em va agradar massa. Vam estar gairebé tota la tarda amb el merengue. I al final vam estar jugant amb ell, intentant tirar-lo tirar a un amic meu.
Ja eren les 6:30 de la tarda, i la mare de la meva amiga la va trucar; llavors vam anar tirant fins a casa meva.


DIMARTS
Era un dia bastant de fred. Estava tot núvol, tot gris. I estava a punt de ploure. Aquell dia era un dimarts, i no tenia gaires ganes d’anar a l’institut. Eren ja les 8:30 hores.
Entrava per la porta i encara no havia arribat la professora, per sort, vaig pensar. La professora sempre arribava tard (mai se sap amb alguns professors), o això vaig pensar jo...
Eren les 8:45 hores i per fi va entrar; anàvem a començar un nou tema de Naturals.

UN VIATGE FANTÀSTIC
Un dia al matí em vaig despertar, i feia un sol gegant; estava molt contenta. El dia abans m’havia casat, i estava molt feliç.
El meu marit havia marxat a treballar i jo estava esmorzant. De sobte em van trucar des de l'hospital: el meu marit havia tingut un accident. Vaig anar-hi ràpidament, estava molt espantada, i molt trista perquè només feia un dia que ens havíem casat.
Vaig arribar; havia tingut lesions per tot el cos. Passades 3 setmanes li vam fer una sorpresa: anar de viatge a Hawai. Vam estar 5 setmanes allà, les millors de la meva vida.

Andrea Góngora, 2n B

3 comentaris: