dijous, 1 de març del 2012

"Así se hace": un programa entretingut

M’agradaria recomanar-vos un programa que em sembla bastant interessant ja que tracta d’explicar l’elaboració de productes i objectes que fem servir en la vida quotidiana.
El nom del programa és “ASÍ SE HACE”. Jo, gràcies a aquest programa, vaig aprendre moltes coses de construcció i vaig descobrir moltes de les curiositats que tenia sobre com es feien algunes coses d'allò menys insignificants.
És un programa molt didàctic que t’ensenya les tècniques d’elaboració i construcció pas a pas i encara que no sàpigues absolutament res sobre el tema, acabes comprenent la tècnica i de seguida et sembla molt fàcil.
Aquí us deixo uns exemples que a mi em van cridar l’atenció (després vosaltres podreu anar descobrint diferents vídeos que potser us sorprenguin més):

- Fabricació de llapis de colors: http://www.youtube.com/watch?v=dgSpz8aiP7c





Anaïs Llop, 3r A

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada