dimecres, 16 de juny del 2010

Per Sant Pau




El meu millor dia d'aquest curs va ser Sant Pau, el 25 de gener, quan vam sortir els balls populars per tot Ribes. Jo surto amb els diables; jo sóc diable i llanço "carretilles".
Abans de ser diable llançava piules, però ara ja puc llançar les "carretilles". I el pròxim any per Sant Pau aniré amb la colla mitjana.
Per una part és poc divertit perquè hem de pujar amb els petits i anem molt ràpid ja que ells no fan gaire res. Però per altra banda ens ho passem molt bé amb els amics, jo vaig amb l'Albert, el Joan, el Daniel Rodríguez, i el Marc.
L'any que ve no serà igual, crec que serà molt millor que el que hem fet aquest any, encara que en general no ens podem queixar; ho podeu comprovar en les imatges de dalt on apareixen tots els que hi vam participar en la nostra festa Major d'hivern: diables, bastons, panderos, gegants, cercolets, gitanes, timbalers, etc.

Adrià Franch, 2n B

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada