dijous, 3 de juny del 2010

El millor dia d'aquest curs

El meu millor dia de 2n d'Eso va ser una sortida que vam fer al club nàutic de Sitges el 18 de maig passat, una activitat d'Educació Física que ens va preparar la nostra professora, la Carme.
Vam arribar a l'institut a les 8:30 del maí i a les 9 vam agafar el bus cap a Sitges. Vam baixar del bus davant del restaurant Picnic.
Seguidament vam començar a caminar pel passeig fins arribar al club nàutic. Vam estar per la sorra i algunes persones també van banyar-se a l'aigua.
Jo volia llançar a l'Ana, però en Josep, el nostre tutor, no em va donar permís per fer-ho, en canvi en Josep va donar permís a lÀlex, al Pol i al Miguel per llançar-me a l'aigua. M'hi van llançar amb roba i vaig quedar ben molla!
Al cap d'una estona vam anar a deixar les motxilles al vestuari i vam preparar els vaixells per fer vela, i els caiacs.
Vam fer una hora cada activitat i la veritat és que va estar molt bé, ens va encantar. Jo anava amb l'Ana al caiac i ens va cansar moltíssim, per això vam tornar cap a la vora del mar amb el Josep.
Quan van arribar tots de fer las activitats, teníem una mica de temps lliure per anar a la platja, per dutxar-nos, etc.
Finalment, tothom va agafar les seves coses i vam anar caminant un altre cop fins al restaurant Picnic, i d'allà vam agafar el bus per tornar cap a Sant Pere de Ribes.


Denise Palma, 2n A

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada