diumenge, 6 de juny del 2010

El meu millor dia

El dia que recordo com el meu millor dia aquest curs és el dia de la Castanyada. És el dia que mengem castanyes (estan boníssimes!) i també és el dia de Halloween a molts països, el dia que vas a buscar caramels per les cases i dius "truc o tracte". També m’agrada molt aquest dia perquè és el dia del meu aniversari.
Però hi ha un altre dia que també m’agrada: és el dia de Sant Jordi. A l'Institut fem diferents tipus d'activitats com per exemple poemes, contes, dibuixos...
Després fan el lliurament de premis, que serien dels poemes, contes i dibuixos i després de fer això fan exposicions de projectes, etc. I finalment fan xocolata desfeta i magdalenes, que bo!
Durant el dia et poden regalar roses o un llibre...
I com a dia especial final, l'últim dia de curs que és quan pots fer el que vulguis. Ens donen les notes i després ens fan una foto del grup-classe i ja pots marxar cap a casa a gaudir de les vacances, de la platja, de la piscina o d'algun viatge.

Kenia Saura, 2n A

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada