dimecres, 5 de maig del 2010

Entrevista a l'Álex García

Hem triat l'Álex de 2n A per fer-li una entrevista ja que es dedica un esport poc practicat. Anem a esbrinar quin és.

1. A quina edat vas començar a fer motocròs?
Als 10 anys.

2. Per què t'agrada fer motocròs?
Perquè m'agrada la velocitat.

3. Com et sents abans de començar una carrera?
Em sento molt nerviós i fins i tot tremolant.

4. On fas motocròs?
A la Bultaco Camp i també en circuits abandonats.

5. Quina moto tens?
Tinc una Yamaha 85.

6. Quan siguis gran, t'agradaria continuar fent motocròs?
Sí.

7. Algun cop has pensat en deixar-ho?
No, mai.

8. Quan o quins dies vas a entrenar?
Entreno els dissabtes o diumenges.

9. Alguna vegada t'has caigut de la moto? Com?
Sí, intentant fer un can-can (consisteix en passar el peu per darrere de la moto).

10. Algun cop se t'ha espatllat o trencat la moto? Com?
Sí, la vaig trencar una vegada, fent una trialera.

11. Has fet alguna competició? On?
Sí, vaig fer-ne una a Sant Celoni.

12. Quantes motos tens?
Fins ara en tenia dues, però fa poc he venut la petita.

13. Tens algun familiar més que faci motocròs?
No, sóc l'únic.

14. Has guanyat alguna competició?
De moment no, però m'agradaria.

15. Quines proteccions porteu?
El casc, el collar, el peto, les colzeres, la faixa, les genolleres i les botes.

16. Vols afegir algun comentari sobre aquest esport per al lectors de La Revista?
Que no tinguin por de fer motocròs, perquè vas molt protegit.

Júlia Serena, Denise Palma, 2n A

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada