divendres, 16 d’octubre del 2009

Espalmador


Espalmador és una illa de propietat privada, situada al nord de Formentera. Té aproximadament 137 hectàrees, i les seves aigües són molt clares.

Quan hi ha marea baixa es pot anar de Formentera a Espalmador caminat, perquè l’aigua només t’arriba fins al coll (tot i que jo no ho recomano, perquè és un lloc de bastant corrent).
Per anar sense patir el risc de marxar amb una onada hi ha una petita barca que passa cada certes hores.

A Espalmador hi ha una llacuna de fang on t’hi pots posar i fer-te un bany. Quan hi vaig anar, el primer que vaig fer va ser anar corrent cap al fang, però quan vaig arribar ja no en tenia tantes ganes, perquè aquells fangs fan una pudor impressionant, però... m’hi vaig acaba posant, no em podia perdre aquella oportunitat!
Va ser molt divertit, perquè la llacuna té força profunditat i flotes molt, molt més que en l’aigua de mar. El millor va ser que després no podia sortir de dins, perquè estava tot ple de fang i relliscava, i al final em van haver d’ ajudar uns nois que anaven a banyar-se.


Marta López, 2n B

2 comentaris:

  1. Encara que ara ja fa una mica de fred,sembla un bon pla això d'anar a Espalmador a banyar-se en fang. Gràcies per compartir l'experiència

    ResponElimina
  2. Jo vui anar, te que ser molt bona experiencia, això de posarte al fang!
    M'agradaria anar a formentera te que estar molt bé anar allà!



    Andrea Gongora.

    ResponElimina