divendres, 17 de febrer del 2012

Alumnes a l'IES-L

Hem decidit entrevistar a l'alumne Francesc Moreno de 3r A sobre què és això anomenat l'IES-L que ell està fent aquest curs:


1. En què consisteix l’IES-L?
És un programa que consisteic en què les assignatures que més em costen no les faig, en lloc d'anar a classe vaig a treballar i llavors no me les suspenen.
2. Per què hi vas? I què hi fas?
Vaig perquè m’ajuda a aprovar les assignatures que més em costen, un màxim de 12 hores a la setmana.
Doncs jo em dedico a recollir les verdures, llegums, podar les vinyes, etc.
3. Quan fa que vas a l’IES-L? T’agrada?
Fa dos anys que hi vaig i sí que m’agrada.
4. Creus que et serveix per alguna cosa?
Sí, per aprendre a treballar.
5. Què prefereixes anar a l’IES-L o estar a classe?
M’agraden les dues coses perquè ho trobo força divertit.
6. Fas nous amics a la feina o estàs sol?
Sí que faig nous amics perquè treballo amb més gent.
7. Què pensen la teva família sobre que facis l’IES-L?
Els hi sembla molt bé i sobretot a la meva àvia perquè li porto llegums i es posa contenta.
8. A partir del que fas a l’IES-L creus que t’ajudarà en un futur?
Sí, perquè així em podré treure l'ESO i treballar, i el més important és que en un futur podré cuidar la meva família (filla, dona, etc).
9. Recomanaries als alumnes que els hi costa estudiar que facin l’IES-L o que es quedessin a classe estudiant més?
Que se'n vagin fer l'IES-L perquè si no els hi agrada estudiar és una oportunitat molt bona per poder tenir un futur d’ara endavant.

Gràcies Francesc!

Helena Cardiel i Anaïs Llop, 3r A

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada