divendres, 27 de gener del 2012

Coses que m'agraden de Barcelona

De les coses que més m'agraden de Barcelona és el camp nou del FC Barcelona i la Sagrada Família. També m'agrada La Casa Batlló, la Casa Milà, l'autobús turístic de Barcelona, l'autobús del FC Barcelona, l'aeroport de Barcelona, l'estàtua del Cristòfor Colon, els carrers de Barcelona i els transports. I també m'agraden les botigues i els hotels. El Corte Inglés, és la botiga de Barcelona que més m'agrada.

A Barcelona hi ha les Rambles i també hi ha molts cotxes.
El port de Barcelona té moltes barques i vaixells, també té platja, l'aquari i el zoo.


A Barcelona hi ha els museus com els museus dels vaixells, els museus de geografia, té el museu del Cosmocaixa també té instituts, guarderia, escola de primària i universitats.


També m'agrada el zoo, perquè m'agraden molt els animals.


També m'agrada l'aquari, perquè m'agraden molt els animals del mar.


També m'agrada el Gran Via 2.

Alexis Mersch, 1r A

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada