dimarts, 20 d’abril de 2010

Setmana Santa


Aquestes vacances de Setmana Santa m’he quedat aquí.
El dilluns i el dimarts el meu pare i jo ens vam dedicar a fer bricolatge a casa i a arreglar el jardí, (vam tallar la gespa, vam podar, etc).
El dimecres vaig passar el dia a Barcelona, perquè havia d'anar a l’oftalmòleg. Pel matí vam anar de compres, a continuació vam anar a dinar a un restaurant del port de Barcelona, quan vam acabar vam anar a agafar la línea de metro per arribar a la consulta de l’oftalmòleg. A les 17:00 hores vaig tenir la visita; finalment vam anar al cine a veure un documental de les mòmies d’Egipte en 3D, que va ser força interessant.
El dijous va tocar fer esport. Vaig anar a jugar un partit de futbol amistós, que ja em va ocupar tot el matí
El divendres va ser un dia de natura; vam anar a passejar per la muntanya i vaig prendre la meva gossa, que s’ho va passar molt bé (i jo també).
Dissabte em vaig dedicar a fer coses de d’institut, el meu padrí em va portar la mona i vaig anar a visitar les meves àvies.
El diumenge la meva padrina va venir a casa meva per donar-me la mona i van venir els meus cosins a recollir les seves.
El dilluns vaig anar a celebrar la mona, a casa de la meva padrina, amb la meva àvia, els meus cosins, cosines , oncles, tietes...; allà vàrem passar tot el dia.
I el dimarts ja va tocar venir a l’ institut.

Albert Pérez, 2n B

3 comentaris:

  1. Adrià Muñoz 2n A:

    Aquest text m'agrada, explica tot el que fa en la semana Santa

    ResponElimina
  2. es molt interessant saber ke fa l'Albert per setmana santa!!!

    ResponElimina
  3. Res millor que fotre el xafardeig no? ;)

    ResponElimina