dijous, 29 d’abril del 2010

Excursió a Barcelona

La setmana passada, el dia 20 d'abril, vam anar a Barcelona els alumnes de 2n d'ESO. Vam agafar l'autocar a les 9 del matí i vam arribar allà a les 10. Primer de tot, només arribar, vam anar a la plaça Catalunya a esmorzar. A dos quarts d'onze ens van donar un sobre amb diferents llocs on havíem d'anar, i un cop allà fer el que ens demanava el paper. Cada grup en què ens havíem dividit va anar per Barcelona completant les proves. Finalment vam quedar a las 12 a l'església Santa Maria del Mar, per anar fins al Museu d'Història de Catalunya.

En arribar al museu, a dos quarts d'una, vam entrar-hi els dos cursos de segon d'ESO; a dins ens vam dividir per classes per començar a fer la visita. Nosaltres, 2nA, vam entrar primer amb el Josep, el nostre tutor, mentre que 2nB va anar amb una guia. A las dues ens va venir a buscar una altra guia per fer-nos la visita pel museu.

Vam acabar la visita a dos quarts de quatre; vam agafar les motxilles i vam anar caminant fins al port per dinar. Vam dinar en 10 minuts i finalment vam agafar l'autobús per tornar a Sant Pere de Ribes.

Denise Palma, 2n A

1. a quest text esta ben fet.
    la excursió va tindre una part divertida que era anar per Barcelona sols i buscant carrers importants...
    la altre part que era el museu, la estona que vam estar amb el Josep va ser més divertida que no amb la guia.