diumenge, 7 de març del 2010

Entrevista a la Denise, alumna de 2n


La Denise és alumna de 2n d'ESO i també ens ha respost algunes preguntes sobre ella i sobre l'institut.

1- Què és el que més ràbia et fa dels pares?
Que de vegades et fan il·lusions i després et diuen que no.

2- Tens germans? Quina relació tens amb ells?
Sí, tinc una germana i dos germans. Amb la meva germana molt bé i amb els germans també es una bona relació.

3- Què és el que més t'agrada fer en el teu temps lliure?
Sortir amb els amics i l'ordinador.

4- El que més et desagrada?
Les mentides, no m'agrada gens que me menteixin.

5-Tens nòvio o n'has tingut?
No, ara no tinc nòvio, fa poc que he sortit d'una relació.

6- Què és el que més t'agrada fer quan surts amb les amigues?
Doncs estar amb elles i riure molt.

7- Dus o duies algun piercing?
Sí, ara només porto el de l'orella, però fa poc en duia un al melic.

8- Què és el que més t'agrada de l'insti?
Doncs que estic amb els amic i que no hi ha molt gent al nostre insti.

9- I el que menys t'agrada de l'insti?
Que estem en barracons.

10- Què canviaries de l'institut?
Canviaria els barracons i posaria un edifici decent.

Àlex Garcia, 2n A

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada