dijous, 10 de novembre del 2011

Tallers per a la Castanyada



La setmana passada va ser la castanyada (Halloween); a l'institut Montgròs vam preparar uns tallers per a les 2 darreres hores del divendres 28 d'octubre, com manualitats, cuina elaboració de cupcakes), maquillatge, torrar castanyes, pel·lícules de terror, concerts teatral i activitats esportives per celebrar-ho. A més, els alumnes de 1r d'ESO van fer un concert amb l'Anna Pantinat, la professora de Música. 
Jo vaig anar al taller de pel·lícules de terror, vaig veure "Pesadilla en Elm Street (El Origen)".
Aquesta pel·lícula no es que faci por, sino que és mçes d'intriga, ensurts i una mica de fàstic.
El personatge principal és el famós Freddy Krueger.
En general vaig parlar amb els meus companys i va estar molt bé i ens agradaria tornar-ho a repetir l’any que ve.

Aroa Mars, 3r B
 
 
Castanyada i Halloween a la nostra manera:

Divendres 28 va ser un dia tenebrós i terrorífic a l’Institut Montgròs de Sant Pere de Ribes. Es van organitzar un seguit d’activitats i tallers relacionades amb Halloween i la Castanyada com; manualitats, cuina, pel·licules de terror, maquillatge, torrar castanyes, activitats esportives i concerts teatrals.

Jo especialment vaig anar al taller de pel·lícules de terror, al qual vaig veure la pel·lícula "KM 666"! Una pel·lícula terrorífica de misteri i fàstic. Em va agradar perquè m’ho vaig passar molt bé veient-la, em feien riure algunes coses i m’espantaven d’altres. Va estar molt bé!!!

Anaïs Llop, 3r A


El dia 28 d'Octubre a l'Institut Montgròs, el nostre Institut, els professors van organitzar tallers per celebrar la Castanyada. L'Estrellita i jo vam escollir el taller de Maquillatge de Terror. Les encarregades eresn la Mireille (professora de ViP) i la Raquel (la nostra professora de La Revista); en total érem 17 alumnes. Tot va començar quan l'Estrellita i jo vam ajudar a la Mireille a decorar l'aula amb motius terrorífics.
Per fer el taller ens van demanar que portéssim algun material per maquillar-nos i en arribar vam començar a pintar-nos. La Mireille ens va ensenyar imatges de com ens podíem maquillar. Després, quan vam acabar, vam sortir al pati a menjar castanyes i beure sucs. I vam tornar a l'aula i vam maquillar a d'altres alumnes que arribaven, mentrestant les professores ens van fer fotos.
Nosaltres ens vam divertir molt i en va agradar fer aquest taller.

Viviana Barrancos i Estrellita Arteaga, 2n B

*

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada