divendres, 3 de desembre del 2010

Coses que m'agraden


Les coses que més m’agraden fer, entre d'altres, és fer esport. Jo jugo a futbol, al CD Ribes. M’ho passo molt bé jugant, a més, faig esport, és sa i quan jugo o entreno desconnecto i o m’oblido dels problemes que tinc.
Una cosa que m’agrada fer molt és anar amb bicicleta per la muntanya amb la meva gossa.
Però el que més m’agrada és bussejar. Acostumo a bussejar per Vilanova o Sitges. A mi personalment m’agrada anar més a Sitges, ja que trobes més varietat de peixos, pops, crancs,... Però quan més gaudeixo bussejant és quan vaig de vacances a Menorca, Mallorca, Malta i Sardenya. L'experiència que tinc més recent és la de Sardenya, perquè va ser on vaig anar de vacances l’any passat. L’aigua allà és més freda que aquí, però també és molt més neta, cristal·lina i turquesa. Algunes de les coses que més em van agradar de veure van ser: una cranc força gran, una estrella de mar, gairebé com tot el meu braç i ostres salvatges. La sorra era molt blanca. Allà vaig bussejar a les zones poc profundes de 4 o 5 metres, amb tub i vestit curt de neoprè, i a les zones més profundes (de 5m cap amunt), amb bombona d'oxigen, vestit llarg de neoprè i ploms (per no flotar). Durant dos dies, vàrem llogar una llanxa, semblant a la que tenim. El meu pare i jo vam bussejar amb bombona. La resta dels dies amb tub.

Albert Pérez, 3r B

4 comentaris:

  1. Albert a m'agradaria anar amb tu a busejar pero jo veig una cosa molt rara en aquest bañador per que el seu bañador es veu una miqueta el penis. xD

    ResponElimina
  2. Dani, el que es mira es el paisatge que es molt bonic, espero que tu passessis bé bussejant! :)

    ResponElimina
  3. Albert mola molt l'aigua en què estàs a la foto i sembla que busseges bastant bé.

    ResponElimina
  4. Crec que bussejar es molt divertit, encara que jo mai ho he provat!
    M'agradaria molt busseja, però tinc por per si hem quedo al fons del mar sense aire, xD!
    Esta molt be el text Albert.

    ResponElimina