dijous, 16 de desembre del 2010

Campionat de Suïssa


El meu pare i jo vam anar un dia abans que tot el meu equip, el dia lliure que vam tenir vam fer de tot: vam anar primer a l'hotel, ens vam instal·lar, vam esmorzar...
Vam anar a conèixer Suïssa en bicicleta. A mi gairebé m’atropellen, ja ja! Per fer el tonto. El següent dia vam anar a l’aeroport per rebre al meu equip, pel matí. Vam anar a l'hotel amb l’equip, l’hotel era un antic lloc militar. Per la tarda ens tocava jugar i primer vam anar a conèixer el pavelló. Vam jugar i vam guanyar; al dia següent vam anar pel matí a jugar. Hi havia un noi de l'altre equip que es deia Niko, igual que jo. I en un altre partit, l’equip del Niko tota l'estona durant partit deien "no sé què" (perquè ho deia en el seu idioma); "Vamos Niko" em deien. I va arribar la final, i la vam guanyar també. Per la trade va ser el lliurament de premis, el que més em va agradar del lliurament va ser que els altres equips feien, mentre els campions passaven, una espècie de "passadís" picant els estics d'hoquei i dient coses rares. Ens van donar les medalles i una bossa amb premis.
A la foto, el torneig de Suïssa durant el lliurament de premis. Com podeu veure vam quedar 1rs; en ho vam passar molt bé.

Nico Sala, 3r A

4 comentaris:

  1. A mi també m'agradaria tenir una experiència així, el Niko, jo crec que si vas anar allà a fer un campionat de hokey hauries d'haver anat amb tot l'equip. Moltes felicitats per la victòria.

    ResponElimina
  2. El comentari d'avans l'he fet jo. Albert Pérez Lozano 3er B

    ResponElimina
  3. Gracias por la felicitación Albert, no pude ir con todo el equipo, mi padre sacó los billetes del viaje antes que el equipo y por eso fui antes, y sí, estuvo muy divertido.

    ResponElimina
  4. Aquesta experiencia ami també m'agradaria tenir-la, anar amb tot el equip i divertir-se i apart guanyar el campionat a de ser una experiencia molt bona i felicitats per la victòria.

    ResponElimina