dijous, 7 d’octubre del 2010

Entrevista a un alumne de Batxillerat


Entrevista al meu germà, el Gorgo Góngora Jiménez. 
Aquesta entrevista li faig al meu germà perquè mai li he fet una entrevista sobre la seva vida i m’agradaria saber una mica més.
1. Què és el que t’agrada més del teu institut, Can Puig?
M'agrada l'ambient.

     2. Què et sembla haver passat a 2n de batxillerat i no haver repetit 1r encara que no vas aprovar-ho tot? Et sembla just o injust?
Just. Perquè em mereixia passar. Ara estudio algunes matèries de 1r i altres de 2n.

     3. Quina assignatura t’agrada més de batxillerat?
M'agrada Cultura Audiovisual.

     4. Què és el que et sembla més difícil de batxillerat?
Per a mi l'Anglès.

     5. Creus que podràs acabar el batxillerat? Saps ja què vols fer després?
Encara no ho sé.

     6. Què vas pensar quan et van dir aquest estiu que ja podies treballar?
Doncs estava content.

     7. T’agrada’t l'experiència de treballar per primer cop?
Sí, m'ha agradat.

     8. En aquest moment t’agrada treballar els dies d’institut? I els caps de setmana?
No gaire.

     9. Voldries seguir treballant o deixar-ho ja? 
M’ha agrada’t, però ja ho he deixat.
          10.  Què t’agrada’t més d’aquest treball?
          Res en especial. Perquè ha sigut el meu primer treball i era tot bastant complicat.
Moltes gràcies!
Andrea Góngora, 3r B

1 comentari:

  1. crec que el batxillerat es molt difícil i ara a la Eso es tenim que esforçar per tenir un bon futur.
    Per aixo tenim que tenir estudis per trobar un treball digne

    ResponElimina