divendres, 1 d’octubre del 2010

29-S: vaga general

El dimecres passat, dia 29 de setembre, hi va haver vaga general, això vol dir a tot el país. La vaga va ser convocada pels sindicats que protestaven contra la reforma laboral que va aprovar fa poc el Govern de Zapatero. Com era un dia de vaga de treballadors,  els noi/es estàvem obligats a venir a l’institut; però els professors ens van repartir una carta informativa on es demanava una autorització conforme si no venies a classe. A l'institut va venir poca gent, alguns alumnes 1r d'ESO (unes 10 persones), de 2n d'ESO només 4 alumnes i de 3r érem 7; de 4t no va venir-ne cap. En general la sensació era de molta tranquil·litat durant tot el matí. Però sembla que pels carrers d'algunes ciutat no va ser així. No vam fer classe, a no ser que el professor que ens toqués a aquella hora hagués vingut. De fet van venir a treballar poquets professors, però eren la majoria (Begoña, Carme, Raquel, Ximo, Jesús, Laura....), i també les conserges.
A l’hora del pati no ens van obrir la pista perquè érem poquíssims alumnes i vam jugar o parlar pel pati i a la 1 ens en vam anar cap a casa. 

Óscar Pareja, 3r A

3 comentaris:

  1. Jo estic a favor de la vaga perquè així podrem guanyar algú més peró aquet dia que no han anat an perdut una part del sou.

    ResponElimina
  2. Jo també estic a favor de la vaga, així els treballadors descansen encara que perden una part del sou.

    Abdelilah Azghough

    ResponElimina
  3. Jo estic molt d'acord amb aquesta vaga que van fer, va ser molt justa per els treballadors, i els alumnes va aprofitar per descansar.

    Marc Batet

    ResponElimina