dilluns, 25 d’octubre del 2010

Entrevista: Iván Fernández, 3r B

Hem decidit fer-li una entrevista al nostre company de classe Iván Fernández, de 3r B, per saber les primeres impressions que té del nou curs i conèixer-lo millor.

1- Què et sembla aquest nou curs?
Em sembla un curs interessant, amb uns professors que tenen futur.

2- Quantes hores estudies per als exàmens?
Estudio la nit abans.

3- Quines assignatures són les teves preferides? Per què?
Educacií Física i Optativa. Perquè són les més divertides.

4- Quins esports t’agraden més?
M'agraden tots.

5- Quantes hores estudies per dia?
Depèn de com siguin de llargs els deures.

6- Com véns  a l'institut, amb cotxe, caminant...?
En cotxe, perquè vinc de Pineda Parc.

7- Què t’agradaria estudiar?
No ho tinc clar encara, però lletres no!!

8- Què vols ser de gran?
No ho sé, no ho tinc clar.

9- Fas alguna activitat extraescolar? Quines? A on les practiques?
Sí, faig anglès i futbol, a Sant Pere de Ribes.

10- T’agradaria anar a l'intercanvi amb Holanda ? Per què?
Sí, crec que és una bona oportunitat per aprendre anglès, de viatjar, i aprendre detalls d'altres cultures; i a més em salto 2 setmanes de classe (somriures).

11- Quin professor et cau millor? Per què?
Algun em cau millor que altres, però no en tinc cap de preferit.

12- T’agrada treballar amb ordinador i amb les pissarres digitals? Per què?
Sí, des del meu punt de vista es treballa millor i estem més apropats a la tecnologia.

13- Quines 3 coses t’emportaries a una illa deserta?
1 llit on estigui tot el principal per sobreviure, material per fer una casa i material per fer el circuit elèctric.

14- Quin tipus de música t’agrada? Quina ens recomanes?
M'agrada la música moderna. Us recomano escoltar Ràdio Flashback.

15- T’agrada jugar amb l'ordinador? Quin és el teu joc preferit?
Sí que m'agrada. El meu preferit és Counter strike.

Gràcies Iván!

Kevin Violat i Abdelilah Azghough, 3r B

2 comentaris:

  1. L'entrevista es molt interessant, espero que et vagi molt be en aquest curs Ivan. Molta sort!!!

    ResponElimina
  2. Tot això de l'entrevista esta molt interessant i espero que et vagi molt be aquest curs i també els curs que be. Molta sort Ivan!!!!!!! Marc Raventos

    ResponElimina