dimecres, 8 de juny del 2011

El millor dia d'aquest curs

El meu millor dia d'aquest curs vaser quan van venir els alumnes holandesos d'intercanvi al nostre institut.
La primera impressió que vaig tenir quan vaig veure els holandesos va ser que tots els nois eren molt alts, i les noies també. També em va agradar quan vam fer una sortida per la tarda amb tots ells el primer dia. Vam anar per tot el poble ensenyant-los els llocs on anem habitualment, per exemple les pistes on està el cap de futbol, també la Jijonenca, que és on ens comprem els gelats.
Quan vam anar a les pistes també vam passar per on estan els gronxadors... I allà alguns van fer una guerra d'aigua molt divertida. Després, tornant cap a l'institut, vam parlar amb un noi holandès; jo estava molt nerviosa perquè era la primera vegada que havia parlat amb algú d'un altre país en anglès.
Aquell va ser el meu millor dia d'aquest curs.

Kenia Saura, 3r A

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada