divendres, 17 de juny del 2011

El millor dia, Carnaval

La veritat és que hi ha hagut molts dies genials al llarg del curs, però m’agradaria recordar un en especial, un dimecres de Carnaval. Els de quart havien fet com de Carnestoltes i van decidir que portéssim una sabata de cada tipus i un barret o alguna cosa al cap. Jo ho vaig fer, perquè era Carnaval i ja sabeu que "per Carnaval tot s'hi val".
Les tres hores primeres ens tocava: Naturals, i ens vam posar en grups, després Tecnologia, i per últim Plàstica on també ens vam posar també en grups per fer un projecte, i com m’agrada molt dibuixar se’m va passar ràpidíssima l'hora, fins aquí va estar bé el matí.
El pati va ser el millor, recordo moltíssima gent amb barrets, gorres, perruques, etc. Alguns companys no portaven res, però també n'hi havia molts que sí que duien el que s'havia demanat. Vaig passar el pati pintant-me la cara i també pintant cares als altres.
Finalment a les 12:00h tocava anglès, però recordo que la Marga no havia vingut i com que no teníem cap feina vaig passar l'hora amb la Marta i l'Andrea.

Va ser un dia d’allò més divertit!

Noa Segado, 3r B

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada