diumenge, 7 de novembre del 2010

Colònies 3r ESO

El curs passat (2009/10), quan érem alumnes de 2n d'ESO, vam guanyar un concurs que convocava el Cosmocaixa anomenat "VIII Edició El Recorregut de l'Energia"; ens van donar el tercer premi pel nostre projecte "L'eco-termo solar" que vam realitzar alguns alumnes amb els professors Ximo Montaner i Lourdes Gonzàlez. El premi consistia en entrades per Port Aventura i unes colònies, que hem realitzat actualment, del 13 al 15 d'octubre. Aquí us deixem un resum del que vam fer.

1r dia:
Vam sortir de l'institut i vam pujar al bus; el camí va ser bastant llarg perquè anàvem per l'autopista i l'autobús anava molt lent.
Quan vam arribar, ràpidament vam anar a les habitacions i vam deixar el equipatges.
Després vam anar a pujar el castell per muntanya. Tots no van arribar i alguns ho van fer però molt cansats.
Quan vam arribar allà dalt, vam veure les vistes des del castell i vam fer unes quantes fotos i vam baixar.

2n Dia:
Ens vam llevar a les 8:00 del matí, vam esmorzar i vam marxar a fer unes activitats amb un senyor que s’assemblava molt al “Tomàs”. Ens va donar molta teoria i ens vam avorrir bastant perquè era molt llarg. Després vam anar a dinar, vam menjar pizza mig crua perquè la cuina solar que vam muntar no escalfava el suficient.
Per la tarda-nit vam anar al poble i vam estar una estona donant voltes per allà, passejant, i vam tornar per la nit per un camí de sorra que era molt fosc. Els que anàvem primers, amb el Marcel·lí, vam fer un ensurt als que venien més enrere.
Quan ja vam arribar vam fer “DISCO” o jugar a Ping Pong.

3r Dia:
Ens vam llevar a les 8:00 del matí, ens vam dutxar, vam anar a esmorzar i vam fer unes activitats variades, entre les que cal destacar la fabricació d'una parabòlica que concentrava tota l'escalfor en un punt determinat i podia arribar a més de 200º C. També vam tenir temps lliure i vam dinar; després de dinar vam marxar amb el bus cap a Ribes i vam arribar a les 17:25 de la tarda, llavors cadascú se'n va anar.

Kevin Violat, 3r B
Marc Raventós, 3r A
Imatges cedides per Marta López, 3r B

1. Les colonies van estar fantasticas i els u vam passar molt be. El problema va ser la teolia de l'energia. Les excursoins van estar vastan be i en general ens u vam passar be.

2. Aquestes colonies van estar bastant bé, però va fallar molt la teoria, que van ser moltes hores. Les excurcions van ser guapes, i a les dos nits ens ho vam passar molt be amb histories i amb el guardia de seguretat de l'alberg de Cabrera de mar.

3. les colònies van estar molt ve so vam passar molt be però com a dit el marc van fallar les classes de teoria d'en "Tomàs"